Pokud jste právě založili novou firmu, a jste nezkušený v odvětvích, jako je marketing, propagace, nebo prezentace firmy, nebo stojíte na prahu firmy, která si prozatím nezískala své místo na trhu, jistě jste se někdy zamysleli nad tím, jak svou značku co nejvíce prosadit, jak rozšířit své pole působnosti, anebo jak upoutat pozornost nových, potencionálních zákazníků? Možná jste pravým opakem, a jakožto majitel svou firmu vedete už řadu let, jste zkušený, a Vaše firma se obstojně drží na trhu, a Vy tak jen přemýšlíte, jak udržet zájem svých stálých zákazníků, a stále něčím udržovat pozornost své klientely.
V obou případech Vám velmi dobře poslouží internet, tedy sociální sítě, které Vám, mimo jiné, umožní i propagaci Vaší značky. Jak ale na to? Jakou platformu zvolit? Jaké příspěvky sdílet, aby zaujaly Vaši cílovou skupinu? Nejen s tím Vám mohou poradit zkušení profesionálové z oboru marketing, Pardubice. Ti Vám tak mohou nabídnout například marketing na sociálních sítích, jako je Facebook, nebo jeho odnoš, Instagram. Zde můžete nejen komunikovat se svými klienty, ale také zde máte prostor pro nabídku a prodej svých produktů. Pokud si přejete prezentaci Vaší firmy spíše ve video provedení, pak je zde platforma YouTube, kde můžete oslovit známé tváře, které Vaši značku zviditelní, a to například formou recenze.
Máte-li radši videa krátká, rychlá, úderná, a trefná, pak je pro Vás tou pravou volbou TikTok. Sociální sítě mají miliony uživatelů, ale pokud si přejete své potencionální zákazníky zaujmout spíše mimo sociální sítě, vyplatí se Vám takzvané PPC reklamy, tedy bannery, které vidíte například při sledování videí. Ty pak mohou odkazovat na Váš web, či e-shop. Nejdůležitějším faktorem je pro každého klienta cena produktu, proto využijte zastoupení na zbožových srovnávačích, a pak už Vás Vaši potencionální klienti nepřehlédnou.